Folytatjuk eTwinning sorozatunkat egy újabb inspiráló történettel!
Harmadik vendégünk Graber Péter, aki informatikusként dolgozik és emellett mérnökinformatika szakos hallgató az egyetemen. Péter arról mesél, hogy a projektalapú oktatás hogyan változtatta meg a tanár-diák viszonyt:
„Az eTwinning projektekben a tanár nem csak egy oktató volt, hanem együttműködő partner, aki irányította a közös munkát, de hagyta, hogy mi is kreatívan hozzátegyünk. Ez a fajta munkakapcsolat hatalmas önbizalmat adott, és azóta is rendszeresen dolgozom együtt a projektvezető tanárommal, különböző szakmai kihívásokon.”
Nézze meg a videót és tudjon meg többet arról, hogyan segítette Péter fejlődését az eTwinning!
Videó megtekintése >>Köszönjük Graber Péternek, hogy megosztotta velünk visszaemlékezését!
#eTwinning20
#BMSZCPetrik
#sikeresdiákok